tisdag 16 oktober 2007

Vilken kväll!!

Usch fy jag håller på o skämmas ihjäl inför grannarna... Hunden skällde konstant i typ 10-15 minuter. Och klockan är nästan 23.00. Grannarna är för en gångs skull hemma oxå. Farmor o farfar sover nog inte och även fast dom skulle sova så hade dom inte hört nånting för dom har sovrummet på andra sidan huset. Grannen har mest troligen sovrummet på andra sidan väggen och jag gick in i datorrummet och stängde dörren så att det kanske skulle höras lite mindre. Hade lust att öppna fönstret i hopp om att skallet skulle försvinna ut genom fönstret ist för att riktigt eka i lägenheten/lägenheterna. Äntligen är han tyst, han somnade pladask. konstigt? nej! Nu har väl både han och jag ont i halsen. Åtminstone jag. Kände att jag bara måste få berätta det här nånstans. Och det var så typiskt att Henrik skulle vara borta just när nåt sånt här hände. Hade verkligen behövt hans hjälp så hade nog grannarna åtminstone fått sova. Tänker mest på dom... Det är så skämmigt. Dom tror säkert att hunden kommer att hålla på såhär hela livet.

Messade iaf till Annika, och tack så mycket för hjälpen:) Vågade inte ringa så sent till henne ifall att dom låg o sov så försökte kortfatta förklara att jag har en galen hund här som gör så att jag blir vräkt från lägenheten. Vart skulle jag då ta vägen med min hund? Kanske man kunde ta över Koira-marttis plats utanför systemet?!

Hoff, vilken kväll. En halvtimme som kändes som en evighet. Det är kul med hund, fortfarande. Jag förlåter honom varje gång för han är fiiin, o tittar alltid så gulligt på mig sen när han har blivit snäll, precis som om ingenting skulle ha hänt.

Han älskar nog mig o jag honom trots allt:) Henrik skrev förresten att han saknar Diesel jätte mycke, O mig <3 Men jag tror han saknar Diesel mest;)


Klicka på bilden för att få den stor

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tålamod

Kärlek

Förlåtelse

Kommer man långt med.
Kram.

Kattis sa...

Tack=)