fredag 26 oktober 2007

Sorgligt men kul

Det ska bli skitskoj o fara till Piteå:) Men sorgligt o lämna Diesel hemma, jag kommer o sakna honom jätte mycke. Ska lämna bort honom redan ikväll för vi ska åka ganska tidigt iväg imån. O Kolla vad stor han har blivit. För några dagar sen vägde han 17 kg :) och så är han ju såå stark.


Här har Diesel fått syn på en häst, kanske första gången i hans liv?!

Men han ska få ha de sååå skönt i Kukkola med Riku. Han älskar ju att vara där :) O Jag ska ha de ungefär lika skönt på SPA. Jag har bokat kurbad och djuprengöring för ansiktet. Henrik ska bada.


Förra gången påväg hem från Kukkola såg han ut som en gris när han sov ;)

1 kommentar:

Cathi sa...

Hoppas ni får en härlig "Spa"helg ! Vi var dit i Maj , Jag,Micke,Jenny och Johan och vi hade en superhelg,jag tog en helkroppsinpackning och det var suuuper!( Det var Abba Show den helgen)