fredag 12 oktober 2007

Titel?!

Känner mig väldigt mycket friskare idag, på alla ställen:) O så har jag klippt av mig nästan allt hår:( Eller jag har inte klippt, utan frissan. Jag och Henrik kom på igår att vi skulle klippa oss, o nu har vi gjort det:) Henrik blev jätte jätte fin i håret. O jag blev väl ganska, klippte bort så mycke så jag måste som vänja mig vid det innan jag börjar gilla det...

Mamma bjöd oss till stugan idag, men jag vet inte. Hon ska hem redan två så det kändes som att de inte är nån idé o börja fara nå mer. Blir kvar här i stan istället och fixar färdigt tvätten. Kanske man kan fara imån istället om det är fint väder. Hunden tycker oxå att det är så roligt o få springa där i skogen. Nästa sommar ska han få bada oxå;)

Nä nu har jag varit ledig tillräckligt länge tycker jag. När får jag jobba nästa gång, hallå!?:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig.
Jag vill se din nya frisyr!
Hoppas du blir helt frisk.