söndag 7 oktober 2007

Framtid :)

"Lev varje dag som om det vore den sista". Ord som jag tänker på ganska ofta, och som jag tycker är tänkvärda ord. Men alltid lever man ju inte så ändå, fast man vill...

En sak har jag tänkt på, eller jag kom bara på det här om dagen. Att sen när man blir mamma så är man det för resten av livet. Månne om man är något annat för resten av livet som man nångång blir? Jo, typ läkare o sånt här, alla yrken. Då kan man ju säga att man har ett yrke som mamma. Eller?! För min mammas yrke är ju mamma:) O det är nog inget dåligt yrke;) iof så kan man ju sluta inom sitt yrke om man blir less, om man inte är en mamma förståss. Så man kanske inte kan jämnföra en mamma med ett yrke iaf, hehe.. Konstiga fundileringar har jag, jag vet. Men jag vill iaf ha många barn, o det vet Annika:P Så den som känner att han/hon är lite less på sina barn, kan ju ge dom åt mig, jag tar emot alla;)

Ähh, jag akriver bara konstigare och konstigare saker ju mer jag skriver så bäst att jag slutar här. Är lite övertrött och fundilerande. En dålig kombination som slutar med lite fantasi blandat med svammel. Usch vad svamligt, hoppas du inte har läst så långt som hit.

På tal om hunden. Månne om jag hade nån ny bild på honom!? Äh, vi tar det imån jag ska känna mig ledig nu. Hunden sover och ungarna har åkt hem. Måste bara säga att hunden var som vilken unge som hellst när mina syskon var här i helg. Han skulle springa o busa precis lika mycke som dom andra, fast han inte orkade. Så nu tror jag att han får ta igen sig i minst en vecka o bara soooova ut;)

Ha de bra o trevlig kväll på er:)

Inga kommentarer: