tisdag 2 oktober 2007

"Endast" en vecka försent kom lönen


Helt sjukt att man ska få vänta en vecka extra innan man får lön därifrån IK. Det är verkligen dålig stil. Nå nu har lönen kommit iaf... Jag som började tvivla på att jag skulle få nån lön över huvudtaget. Hoppas att det blir bättre väder mot eftermiddagen så vi kan fara till Kukkola o busa med Diesel.


Här busar han med sin sovsäck som han brukar sova i hos Henka o dom. Helt galen;)







Kolla vilken stor kille de har blivit av honom. Han väger 11.7 kg, eller han vägde de i förrgår. Nu väger han säkert 12 kg. O bajsar gör han hela tiden när han äter så mycke:P Inatt bajsade han till och med inne. Det är inte ofta han pissar eller bajsar innomhus nå mer. Han brukar pipa eller skälla om han är nödig. Inatt har han säkert oxå gjort de, men jag har inte hört när jag sover så tungt:(

Nu ligger han i sackosäcken bakom mig med sin CK-snuttefilt o sover:) Vi ska gå o äta frukost.


Hejsvejs!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin kille den där Disel.