tisdag 9 oktober 2007

Måste man älska alla?

Det känns som att man kan ju inte älska alla. Eller hur?! Iaf är det svårt... Jag tycker att man inte kan älska alla, men jag vet inte om jag tycker konstigt!?

Det var bara en fundilering jag hade igen:) Idag har vi varit i Kotalahti hela förmiddagen och det var verkligen härligt. Det var mycket varmare där än här i stan och vi gick en låååång skogspormenad och Diesel har fått balansera på stenar o springa o busa, o äta på alla pinnar.

Sen var vi till Kukkola och sprang lite till, men då orkade han inte så mycket mer än att ligga ner på marken och titta på. Nu snarkar han så skönt här hos sin Fammo.

Får se om jag följer med till Härjedalen nästa vecka. Jag sa åt Henrik att om dom ringer mig till jobbet så kommer jag inte med, har haft så lite jobb den här månaden. Men annars kanske jag kommer med, och då ska Diesel få följa med har jag bestämt. Inte kan man ju lämna sin bejbis här ;) Nu ska vi äta nåt konstigt som heter nånting med löja o va det nu var för sås?! Har aldrig smakat...
ÄLSKAD
(men kanske inte av alla)

2 kommentarer:

Cathi sa...

...Men nog är det svårt att INTE älska en vovve som är så FULL AV KÄRLEK och är lycklig bara han blir älskad tillbaka! En vovve bryr sig inte om ens fel och brister och är överlycklig när du kommer hem-även om du bara varit borta i 5 minuter!!!
Men det är nog bara vi "hundfolk" som förstår - dom andra vet inte vad dom går miste om...

Kattis sa...

Det är nog så=)