söndag 14 oktober 2007

Utedag


Idag har vi varit på skogspromenad i Kukkola. Inga bilder blev tagna, för vi hade det så mysigt så vi glömde bort att plcka fram kameran. Jag och Diesel vågade inte gå så långt in när jag inte känner till den där skogen. Vi tänkte att vi kanske går vilse när vi inte har Henrik med oss. Henrik stannade på gården och bytte till vinterdäck. Han ska åka på tisdag med sin brorsas bil, och hans brorsa ska ta hans och därför bytte han färdigt däcken.
Jag ska inte följa med för man fick inte ha hund i stugorna där




Fotot är taget förra veckan i Kukkola




borta:( Det tycker jag var skitdåligt. Som att dom
inte har en enda djurvänlig stuga på hela
anläggningen? Jag hade säkert fått lämna honom till Henkas mamma eller pappa men dom ska ju vara med honom om två veckor så ides inte fråga ens. O så är det mitt i veckan för alla andra hundvakter och tex. Peter är ju i skolan o Tobbe och flickorna me.

Annars har vi inte pysslat med så mycket annat idag. Vi promenerade bara en sväng till Shell och hälsade på Henrik och då fick Diesel vara lös hela vägen efter stranden. Fast det regnade lite så var det jätte härligt ute:)






Hemma hos fammo sover man gott:)





















Förra veckan i Kukkola

Inga kommentarer: