söndag 21 oktober 2007

Trötter

Blev väckt tjugo i nio. Ut med hunden i bara badrocken. Han pissade i minst 5 minuter. Känner mig lite trött, men inte ens i närheten så trött som igår när jag vaknade halv 12. Nä hujj, då har man sovit för länge. Så perfekt Diesel att du väckte mig idag. En väckarklocka man kan lita på. Förutom igår då, men förresten så väckte han ju henrik kl 6 så han tycke nog att de var dax o stiga upp redan då. Han har inte pissat eller bajsat inne nu på ungefär en vecka:) Det känns som att han kan hålla sig lite längre faktiskt...

Det blev inte superbra väder idag, inte än iaf. Men det är vindstilla och ganska varmt så vi ska nog åka till Kukkola iaf. Jag vill då dit. o Diesel vill jätte mycke dit, han sa de till mig nyss;)



Här är min Kukkola-viloplats:)

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jaha, ni bara rymmer iväg till Kukkola.. när vi tänker hälsa på. Eller så är ni någon annanstans. När tänker ni vara hemma? :)

Susanne sa...

Jo, vi hade i tomater och champinjoner i köttfärsen samt en halv burk taco sås hot så det blev fart i den :). Imorgon ska ju Henkki med Emil till Torneå.. då får ju pojkarna leka iaf.. :)