tisdag 23 oktober 2007

NU....

Efterlyser jag här och nu efter jobb!! Hallåååå... Det var så typiskt, jag hade fått jobba på lördag om jag ville, men jag hade ju förlorat 3500 kr på det eftersom Piteå resan ju redan är betald. Jag efterlyser jobb alla andra dagar förutom lördag och söndag. var som hellst:)

O Penni var så söt o liten;) Mindre än Diesel var när han var 4 veckor gammal o vi var o hälsade på honom. O förresten så har han tappat två små tänder idag. Egentligen var de inte det jag skulle skriva men Henrik kom hit o blandade bort mig. Det var nåt jätte viktigt tro ja... Justja, förresten så väger han 17 kg nu. (Jätte viktigt?!)

Nu ska jag återigen fika med Henriks mamma. Har redan börjat planera för nästa resa o fundilerar allvarligt på om man skulle fara och kolla på Celine Dion den 7 juni i globen. Det skulle vara skitskoj:)

1 kommentar:

Susanne sa...

JAG KOMMER MED!!!!!!!