måndag 29 oktober 2007

Hemma igen

Det är alltid skönt att komma hem:) Oavsett hur liten stund man har varit borta. Det var verkligen en härlig helg. På lördag gick vi på stan i piteå hela dagen. Kl. 16.00 gick jag på SPA, och det var heeeelt underbart. Henrik badade undertiden. På kvällen gjorde vi oss fina och åt buffé som var ruskigt god. Sen var det show, det var helt packat med folk och alla gubbar höll på o knuffas o trampa på mig, äckligt:/ Vi hade ganska bra plats kch såg rätt så bra men jag orkade itne med dom där knuffande gubbarna så vi flyttade på oss efter halva tiden och fick en ännu bättre plats nästan längst fram. Showen var över två timmar lång och jätte bra:) Dom där bröderna var helt klart bäst. Dom var jätte underhållande o roliga:D Nästa dag badade vi båda två i äventyrsbadet och sen åkte vi mot luleå för mera shopping. Sen for vi och hämtade vovven som blev överlycklig :) Han la sig i min famn på en gång o började sova:)

Nog för att han hade haft kul i Kukkola, men han hade varit dålig i magen och jag undrade inte alls varför han hade fått diarré efter två hela dagar med fammo o faffa;) Vi har inte gett nästan alls nå godsaker åt honom sa dom, så det kan inte bero på det. Vi har bara gett glass och kakor och några bullor och så har han ätit med riku lite kött i Kukkola och så fick han sås och lite andra rester.

Nåja fammo är ju fammo;) Dom tycker ju iaf om honom. Och så har dom fått plocka upp bajset själva. Bilder från i helg kommer väl på kvällen batterierna i kameran är slut så jag kan inte föra över dom till datorn.

Inga kommentarer: