onsdag 3 oktober 2007

Tråkigt

Tråkigt med alldeles för mycket ledigt som jag har nu. Men som Mamma sa, jag fick sommarlov fast det blev lite sent;) Jag har inte fått jobba nästan nånting nu o sen kommer allting på en gång. Men till jul lär det ju bli massor med jobb, säkert på båda ställena:) Samtidigt är det jätte härligt att bara få vara ute o njuta av den fina hösten. Har varit ute massor. Idag ska vi nog fara till Kukkola o prompa i skogen:) Det är oxå nånting man inte skulle ha gjort om man inte hade Diesel. Det blir ju inte av att bara vara i skogen o bara vara ute...

Vi har varit hela förmiddagen hos Mummi o visat hunden. Hon tyckte att han va såå söt. O vem tycker inte de?! ;) Imån ska jag fara med Mummi på marknaden o då ska jag köpa krillimakkara:D

Ha de bra alla snokare o hejdå:)

3 kommentarer:

Susanne sa...

håller marknaden på länge? jag vill också gå dit :I Vi kommer hem på fredag, så ni vet :)

Anonym sa...

Jag måste snart ringa till dig, så att vi träffas med hundarna men tiden bara rinner iväg.
Du ska vet att jag inte har glömt er.

Cathi sa...

Passa på och njut av hösten och framför allt Diesel - snart står vi vi och gör julpaket så svetten lackar (fast man är nog lite konstig när man ser fram emot det!!)