onsdag 10 oktober 2007

Ögoninflammation, halsont, täpt i näsan och ont i magen

Kan en onsdag börja värre?! Jag hade på känn igår att jag skulle få ögoninflammation o lite sådär halvförkyld har jag ju varit, men allt på en gång... :( Usch vad tråkigt, och jag som ska på den där kursen ikväll. Jag ska fara ändå! Jag som är en sån där som vägrar erkänna att jag är sjuk. Det är nog så nnu igen för jag ska nog gå på Ikea, precis som planerat:)

Usch vad jag har ont i halsen. Känner mig sådär sjuk överallt, precis som en gammal mommo. O hunden är helt flummig, han blir arg o börjar skälla åt mig när jag inte orkar klia honom hehe:P

Nu ska jag medicinera mig o försöka vila ett tag iaf. Diesel har visat empati hela morronen, förutom när han absolut skulle bli kliad o inte fattade att jag inte orkar.


Diesel var helt däckad efter Kotalahti-äventyr

Inga kommentarer: