onsdag 7 november 2007

Vinter!?

Hunden har spytt upp dom där träbitarna hela natten. Sen har han smaskat i sig dom igen ända tills jag fattade att det inte är spyan han äter utan dom där pinnarna från korgen...

Nåjaaa, han är världens sötaste nu igen:) Kom till mig och satte tassen på min arm och huvudet i min famn:) Min gulleplutt;) Och förresten så har jag fått tag på biljetter till Celine Dion. Vi fick dom sämsta platserna men det är ju bättre än ingenting. Jag ska få biljetten i julklapp av Riitta:)

Jag vill fara till Kukkola idag, för där har dom vinter, altsåå snö men det har inte vi här i stan. Det är lite dåligt att bo i stan när snön aldrig kommer;) Fast den hinner ju faktiskt komma så småningom här. Jag är det ju som brukar klaga på att vintern är alldeles för lång och sommaren så kort:P

NU är det frukost och mys med hunden som väntar;) O Sussi du måste ringa på en gång sen när dom har kommit!!

---------------------

22.46

-Vet ni varför Diesel är så duktig på att räkna?
-Han älskar ju matte ;)

1 kommentar:

Susanne sa...

Det var bättre :D Tyckte då jag :)