torsdag 29 november 2007

ARG!

Nu är jag skitarg på ellos, tänker aldrig mer beställa därifrån. Dom har skickat en gardin som är två meter lång fast jag har beställt tre meter och betalat för det oxå!! Det är ju säkert en månad sen sakerna har kommit och inte har jag ju mätt julgardinerna förrän nu när jag skulle börja sy dom. Nu får jag inga julgardiner :( Och vet inte ens om jag kan skicka tillbaka för jag vet inte vars jag har papprena och det har ju gått alldeles för länge oxå. Sen har jag beställt i Riittas namn för hon hade nån rabatt så tänkte om de är hon som har papprena men nu svarade hon inte. Säkert är hon på jobbet. Usch vad jag är arg, ska inte fira nån jul i år... Om inte jag får nå julgardiner så blir det ju ingen riktig jul. Jag kan ju inte heller låna av mamma eller nån när jag har flera meter högre upp till taket än andra.

Nu ska jag gå o sura i nåt hörn och stänga av julmusiken och ge pepparkakorna åt hunden!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va inte så arg !
Hemtex har billiga julgardiner.
Spring dit!!

Kram på dig argis.

Cathi sa...

...går det kanske att dela i mitten och sy lite bredare kappor i stället??...har varit med om det själv en gång å då tänkte jag inte heller så snälla tankar...jag hann dock skicka tillbaka men fick aldrig just DOM gardinerna i nästa beställning...man blir så suuuur...för man planerar ju i huvudet länge innan hur det ska bli...men du hittar säkert på nå´t...

Susanne sa...

kattis, hemtex har fina tjocis tomtar som är 3 meter. Ge inte alla pepparkakor åt Diesel.. spara några åt mig också....