tisdag 6 november 2007

Hemlis

Idag har vi gjort en hemlis, eller gjort har vi väl inte men sett kanske man kan kalla det?! Jag ska inte avslöja vad det är för då är det ju ingen hemlis nå mera;) Fast det är en så rolig sak så jag vill säga den till alla egentligen:D

Igår var vi till Kukkola med hunden och idag ska vi fara dit igen. Han har inte ätit skit igår iaf. Usch, han tycker det är så gott med skit och speciellt kattskit. Sen luktar han så äckligt så man håller på o dööö o så får man inte ens vara sur på honom.

Jag som funderade så stort på Celine Dion. På dagen igår har dom släppt biljetterna och igår kväll skulle jag kolla vad dom kostade så var dom redan slut:( Jag trodde att det var nåt fel på sidan men Henrik sa att dom brukar bli slutsålda på nån timme bara. Det kunde han ju ha klämt ur sig för nån vecka sen:( Inte fattar ju jag sånt som aldrig ens har varit i globen...

Nä nu ska jag äta gravad lax och knäckebröd, som jag egentligen itne tycker om, men jag är hungrig så det får duga. Sen blir det kukkola.

Förresten, Henrik har blivit frisk nu och det är roligt:)

1 kommentar:

Cathi sa...

Synd med Celine Dion...Går själv och trånar efter att få se Rod Stewart i Maj (har lyssnat mycket på honom när jag var yngre)

Förresten MOBILEN FUNKAR!! - Helt otroligt - det hade jag aldrig trott!
Den var alltså DRULLESÄKER!!