onsdag 28 november 2007

Sitter här

Idag har jag försökt göra en massa för att få tiden att gå, men det enda jag har fått gjort är att jag har föreställt mig hur det skulle se ut med allt julpynt här i vardagsrummet. Sen har jag ju förståss räknat pengarna i spargrisen för den var "fullpackad" (ett bra filmtips). Men jag har minsann inte damsugit, inte dammat mattorna, inte tagit in mattorna som har legat i hallen i flera månader, inte julpyntat och inte sytt julgardinerna... Men lussebullarna är åtminstone bakade. Varför kan jag aldrig få nånting gjort?!

Den här dagen blev bara skit fast jag skulle vara så duktig... Tråkigt att det inte är hundkurs idag oxå, hon hade blivit sjuk den där instruktören. Men samtidigt är det kul för då kan jag gå på kursen i Vuono istället.

Imorse var ajg och Diesel på mrogonpromenad på stranden och vi gick typ 15-20 minuter och han gick jätte bra i koppel tycker jag. Ibland fick man ju rycka till i kopplet lite men max 10 ggr. På slutet så märkte man att han blev trött för han började hoppa mot mig o bita i kopplet. Vi måste nog träna lite oftare de där med koppel så han blir superbra på det:) Imån ska vi ju träna med Annika så då får hon se om han har blivit bättre eller om det är bara jag som tror:)

Nu ska jag återigen göra ett försök med städning och det här men först av allt ska jag gå till Jala och växla våra spargrispengar.

Heippa

Inga kommentarer: