onsdag 14 november 2007

Veckan

1. Idag var vi hos Annika, jätte kul:) Och fast jag har varit o kollat en gång tidigare så var det helt annat när hon har fått möblerna på plats. Skitmysigt hus:) Ett så kallat drömhus;) Och så var det ju riktigt hemtrevligt med två små hundar som mötte oss (mig och mamma) i dörröppningen.

2. Sussi ringde och sa att det inte blir nån matte B för oss till våren, lite tråkigt. Dom startar först en på hösten och man vet ju inte vad man sysslar med då eller om man ens lever. Men vad det ser ut som nu så blir det matte B till hösten.

3. Jag har skaffat visakort idag. Känner mig riktigt stor nu faktiskt:)

4. Ikväll hundkurs vilket betyder att jag missar scrapbookkursen. Men kanske jag kan syssla med det hemma när det skulle krocka. Typiskt...

5. Jag får jobba på fredag:D:D

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för besöket och den goda sockerkakan du kom med.

Skriv och berätta om hundkursen sen.