onsdag 7 november 2007

Hunden har gått bakåt i utvecklingen

Nu kan han inte vara ensam hemma nå mera helt plötsligt?! Vad ska jag göra:( Har jag tränat för lite eller vaddå. Men han har ju varit så duktigt alla gånger och han har kunnat vara 3 timmar oxå hemma men nu kan han inte ens vara i en timme. Han bara härjar och sen när man kommer hem så somnar han för att han är så slut av allt härjande. usch vad arg jag blev, han hade ätit upp min favoritkorg, plus spridit ut allting från papersinsamlingen på golvet för 7:e ggn på tre dagar. Jag vågar ju inte lämna honom ensam hemma fler ggr, om han börjar äta på möblerna eller på köksskåpen eller stolarna eller nåt som inte hör till mig:(

Usch vad jag blev sur... Tänk sen närmare jul oxå när han måste vara ensam, hur ska det gå!?:( O det är så underligt att han har kunnat vara ensam hemma hur många ggr som hellst tidigare... Nåååjaaa, jag har väl haft det för lätt med honom när han skulle börja. O så var man ju trött och klockan var midnatt och man längtade till sängen. Nu är jag inte trött nå mer heller efter allt städande. Han hade ätit upp en påse oxå som innehöll peters saker från lollos o Dans bröllop och som tur var så fanns innehållet kvar, alldeles orört på golvet.

Om du nu Sussi elelr vem som hellst skulle fråga mig om du inte kan få Diesel så skulle jag utan tvekan ge honom åt dig. Du skulle till och med få betalt för att du tog emot honom jag är så less. Men jag vet, imån är allting glömt och förlåtet....

Ibland undrar man varför man skaffade hund, och det är en gång som den här men imån vet jag att jag igen har svaret på den frågan ;)

Inga kommentarer: