fredag 23 november 2007

Fredag

Voine voine.. Läste om en flicka som är 15 år och har barn. Kändes sorligt på nå sätt!? tänk så liten man var när man var 15. förr i tiden var det kanske annat för man blev vuxen mycket tidigare men nog var man ju ung då oxå.

Nu vaknade hunden efter sin förmiddagssömn och vill gå ut. Som tur var hittade jag kopplet så nu ska vi promppa en sväng:) Diesel hoppas att vi ska fara till Palovaara nån dag.

O förresten så var han jätte duktig på kursen. fast han orkade inte riktigt lika mycket som dom större hundarna så vi fick hoppa över några "stationer". Natta var här med både Freja och Idun och dom var inte så pigga på o leka så Diesel blev nästan arg till slut och började skälla som en galning;)

Förresten så har jag glömt att fixa mig en riktig frukost. Åt bara en liten yoggi. Kanske att jag orkar koka kaffe. Eller så går jag till Henka o dom o fixar klart tvätten och tigger en kopp kaffe där?! Det andra alternativet lät bäst så nu går vi.

Inga kommentarer: