onsdag 30 januari 2008

Vi längtar inte till sommaren

Fast när sommaren kommer så blir det härligt ändå:) Sommaren är min bästa årstid, men idag kändes det som att vintern är minst lika bra. Tog massor med bilder ute på isen men dom får ni se nån annan dag.

Händigt förresten med "själv-scanning" på MAXI. Var bara tvungen att testa det idag när jag ändå behövde handla. Imån ska jag till Vuono och fixa det sista på dasset som jag har hjälpt mamma att renovera. Och jag sa till henne att jag kommer inte sen på länge för jag blev så less när det går så sakta allting. Jag kan inte det där med att man skruvar en skruv om dagen utan jag vill få saker och ting bortgjort.

Hittade ett par jeans åt mig idag från modehuset, dock inte Diesel... Har faktiskt letat efter ett par nya Diesel jeans åt mig, för att mina gamla är så fula:/ Man måste ha Diesel jeans om man har en Dieselhund. Eller hur ?! ;)

Nu väntar sängen och på sängen väntar massor med tvätt som ska vikas.

Diesel hälsar natti natti åt sina vänner;)

Inga kommentarer: