söndag 27 januari 2008

Helgen som varit och farit

Den här dagen har nog varit bland dom härligaste denna vinter. Kollade man på termometern vill man nog inte gå ut men eftersom man har en hund så gick man ut ändå och det var sååååå härligt väder. Vi gick på isen i säkert en timme och det blåste inte det minsta. Blev så glad över att få se solen oxå. (Man uppskattar den mer vintertid eftersom den inte visar sig så ofta då). Blev riktigt sugen på skoter när jag såg så många komma körandes. Nästa helg blir det garanterat skoteråkning och Diesel ska oxå få åka;) Vi hade en Kukkolafri helg i helg. Lite tråkigt har vi haft i helg men idag var det roligt. Henrik har jobbat hela helgen och jag jobbade fredag så det har varit ganska skönt ändå att vara i stan om man tänker efter. Nästa helg ska då jag till Kukkola om jag är ledig, och Diesel säger att han ska med.

Firade Lindas 18 års dag idag. Egentligen fyller hon på tisdag. Det smakade bra med lite tårta och kaffe faktiskt och så var det kul att prata med alla. Diesel försökte leka med Bagger men Bagger gillar inte att leka på hemmaplan. Då vill han bara vakta alla saker och morra åt Diesel att han ska gå lite längre bort. Diesel som är så envis försökte förgäves dom två första timmarna men sen kom han på att det är ingen idé, Bagger gillar bara att leka utomhus.

Vad annat? ju mer sällan jag skriver här desto svårare är det för mig att komma på vad jag ska skriva. Har så dåligt minne så jag kommer inte ihåg höjdpunkterna. Därför sätter jag punkt för idag.

Inga kommentarer: