onsdag 16 januari 2008

Regnar det i januari?

Har det regnar i januari förut?:( I morse kollade jag faktiskt 2 ggr ut genom fönstret innan jag fattade att det var slask... Diesel var oxå ledsen. Han hade velat leka i snön idag.

Jag har te som väntar, återkommer senare...



15:44

Har hälsat på lite folk och skulle handla men jag ångrade mig och for hem istället. Johanna kom med sin kompis och Diesel blev jätte glad:) Han höll på och slemma med sitt ben på dom hela tiden:D

Pratade förresten med Linda igår kväll. Ides inte prata allt för länge för hon ville säkert gå och sova. Hon hade iaf haft kul och hon sa att hon längtar tillbaka, det var då jag kom med min fråga: "Vill du följa med mig till USA?" Hon tyckte att det lät som en bra idé men kom på att det nog är bäst att vi gör det sen när hon har gått färdigt skolan. Altså nästa höst, om typ 1 1/2 år:( Nåjo, ett och ett halft år går ju fort och vi har ju inte så bråttom dit men just nu känns det som en evighet. Typiskt att hon måste gå i skola...

Egentligen skulle det vara bäst att boka redan nu för flygbiljetterna är sviiiinigt billiga, nästan som gratis ;) Men då ska man ju veta om man ens lever om så länge. Det är ju inte lätt för jag vet ju inte ens om jag lever imån. Och jag kan ju ändå inte ta med mig mina pengar i graven, altså går det ju inget om jag beställer en biljett och sen dör jag.

Nu skäller Diesel, jag tror han är lite nödig. Ska träna honom att gå på putten tror jag.

Inga kommentarer: