tisdag 8 januari 2008

En rubrik

Idag har jag inget att komma med förutom några bilder. Har varken gjort eller hört nåt roligt. Var till Vuono en snabbis och sen har jag och Diesel tränat lite trix här hemma. Och så har jag fotat honom. Imån har jag bokat in en handlar dag med mamma eftersom Henrik inte har någon bil ännu. Hans pappa ska åka och hämta en Mazda från Malmö imån eller i övermorron. Lite väl mycket besvär för en Mazda tycker jag men dom tkr inte;) Han hade ju kunnat hämta den där snygga audin från uppsala. Nå men det blir nog bra med en "riktig" kombi. Riku ska göra en bur dit bak åt Diesel så han sitter säkert.
Nu måste jag gå och äta och sen ska jag nog börja pussla på det där pusslet som jag redan tänkte börja på igår, men jag är ju sån där att jag hela tiden börjar med nåt annat än det jag skulle. som nu, jag skulle gå och äta men nu sitter jag här. Fy på mig! Idag är det skönt väder, varken för kallt eller för varmt så vi ska ta en lååång promenad alla tre.


Han är inte så liten nå mer min gubbe. Han väger över 30 kg. Han har kommit på att det är roligt att titta ut genom köksfönstret och han kan sitta/stå och titta hur länge som hellst.

Detta är hans nya hobby, förutom att äta sjalar och skälla åt tvättmaskinen.

Såhär såg Diesel fina sjal ut efter fotograferandet. Han gick till sackosäcken och försökte äta upp hela sjalen...

Men duktig var han ju när jag fotade. Han tittade mest mot mig och inte på allt annat.

Han blir nog en fotomodell så småningom...

Inga kommentarer: