torsdag 3 januari 2008

6 månader

Diesel är redan ett halvt år gammal. Tiden har gått fort, och han blev fort stor. Lite för fort faktiskt om jag ska vara ärlig. Men samtidigt är det så skönt att han är rumsren och han vet vad han får göra här hemma och inte. Idag skulle jag gå på Ikea, om jag hade haft en bil. Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på för det verkar lite krångligt med att få igång den där tvättmaskinen. Funderar på att ringa Limpan och se om hon vill fara ut och prompa med hundarna? Men snart är det ju mörkt så man borde nästan ha tänkt på det tidigare. Här kommer iaf lite bilder några gamla och några nya.


En lite rolig bild.. Henrik fick helt plötsligt för sig att sätta sig i bagaget med hunden haha:D

Diesel stylas i Kukkola

Bus med katten som inte vill busa.

Bära mattes kamerafodral är kul:)


---Diesel 6 månader---

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin vinterbild den längst ner.