fredag 11 januari 2008

Promenad

Vi har prompat i vuono jag och Linno och hundarna. Kameran fick stanna hemma för en gångs skull. Det var ganska mycket snö i skogen så man fick mycket träning fast vi bara var en timme ute. Diesel snarkar och jag är slut. Skönt att vi fick röra på oss lite. Nu funderar vi på att fara till Kukkola. Henrik har ju förresten sin nya bil nu och den är inte så hemsk som jag trodde att den skulle vara. Diesel tycker det är jätte roligt att titta ut genom fönstrena. Nu har han ju bra med utrymme där bak när det är en kombi. Och många fönster:)

Nu ska jag duscha, tvätta lite kläder och laga middag sen får man se vad man hittar på. Enkelt är det ju att fara till Kukkola iaf när Diesel kan följa med.

Hoppas att vi snart får börja träna aportering nu när jag oxå är mycket ledig och hinner.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: