torsdag 10 januari 2008

Planer

Jag har tänkt på en sak så mycket inatt att jag inte kunant sova, eller rättare sagt bestämt mig för en sak. Jag längtade så mycket till USA igår så ingen vet. Kanske nån som själv varit där men ingen annan?! Ska ringa Linda på en gång hon kommer hem från SC och berätta för henne att jag har tänkt att ta med henne på en 3 månaders resa till USA. Antagligen så kommer hon att vela tillbaka lika mycket som jag. Annars får jag ju ragga nån annan med mig. Men jag kom på att det finns ett problem. Jag hade tänkt att vi skulle åka i sept och vara tillbaka nov men hon går ju skolan ännu då så vi kommer inte att kunna fara förrän nästa år och dit är det ju evigheter. Man vet ju inte ens om man lever då.

Vilken delstat? vet ej

Vilken som hellst som ligger lite längre ner på kartar och där det är varmt. Skulle vara svinkul. Säkert har Linda nu nå helt andra planer och det är så typiskt att jag "kom på det" nu när jag inte kan berätta åt henne.

Egentligen så har jag ju inte kommit på det nu men jag har bestämt mig för att gör jag det inte nu så kanske det aldrig blir av. Man ska inte hålla på o vänta för man vet ju aldrig vad som händer som sagt...

Nu försöka sova och hoppas att det går bättre än igår. Blev ruskigt icke trött när jag skulle sova igår.

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo kattis .
Jag undrar vad du ska göra av Disel om du ska resa till USA ?
Inte ska du väl lämna honom såå länge ?
Åk en helg till Finland i stället, mycker bättre.