torsdag 24 januari 2008

Härliga vinter, före stormen

I Kotalahti var vi härom dan. Skithärligt väder var det och det kändes precis som vår. Danne och mamma skidrade och Diesel hoppade efter för han tyckte skidorna skull leka med honom. Jag ska skidra nästa gång, för jag visste inte att Mamma o Danne hade planerat in skidåkningen.

Danko åker i Mammas spår


Precis nedanför Mammas stuga ser det ut såhär

Diesel sprang och sprang...

Diesel Danko och jag. Danne och Diesel har aldrig kramats så mycket som dom gjorde i stugan. Kolla bilderna på pixbox. Danne la sig på golvet och vilade med Diesel och dom lekte jätte mycket med varandra. Daniel sa faktiskt att han var rädd för Diesel när han var liten men inte nå mer. Ingen av mina syskon är ju vana med hund och speciellt inte en stor hund. Danne och Diesel har blivit bästisar nu tror jag;) Det är så kul när han inte är rädd nå mera för min hund.

Diesel sitter och väntar på att matte ska säga att han får gå. Usch vad länge man fick vänta.


Mer bilder på BoxPixen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååhh...vilka bilder du fångat.
Vilken härlig dag.