måndag 3 december 2007

.....................

Min gubbe verkar må bättre idag igen och jag har fått sova heeela natten. Han var frisk i förrgår och sen fick han diarré igår kl 4 på morgonen igen. Och jag har tyckt så synd om min bejbis som annars oxå är ett sånt matvrak. Han har dräglat åt precis allt hela gårdagen. Nå tycker jag att det får vara slut på dålig mage här! Igår var det duschdax och Diesel har verkligen blivit "en stor kille" vad gäller duschandet. Nästa gång klarar jag mig ensam med honom för han var så snäll. Och han var inte alls rädd nå mera. Han hade bara sådär allmänt tråkigt men väntade såå snällt på att han skulle bli färdig. Nu är han nog renare än nånsin, och ganska lockig. Månne om han blir en sån där krullis?! ;) Nu ligger han och sover dag med tassen i munnen. Han är så söt:)


... Och lite om den andra gubben oxå. Han såg rätt så flummig ut med dom där megastora glasögnonen i köket. Och innan jag fattade varför han ens var och rotade fram dom från förrådet. Jo, för att han skulle hacka lök hahah:D

1 kommentar:

Susanne sa...

hahaha! Ja, men det är ju ett sätt att göra det på om man inte är man nog att skära lök utan jätteglasögon:P