lördag 29 december 2007

Mitt jullov börjar

Idag och varar rätt så länge, faktiskt för länge. Det hade gått och väl räckt med 1 vecka. Nåjaaa, ska passa på att vara riktigt ledig och ha sovmorron varje dag med Diesel:) Henrik fick fara och jobba kl 4. Dom ringde från shell kvart i att om han kan komma 4 för det var nån som hade blivit sjuk. Och förresten så är saaben såld nu:/ Ska se till att nästa bil Henrik köper är så snygg så att han aldrig vill bli av med den.

Imån ska jag gå på stadium och sen om jag kan bestämma mig för nån av dom där jeansen. Annars får det väl bli nåt annat men vad vet jag inte. Sen här nån dag ska jag gå till Elon och kolla på den där min tvättmaskin som jag har bestämt mig för att köpa nu, såklart är den ju inte på extrapris nå mer men jag ska minsann få rejält med rabatt!! Sen fundilerar jag ju på en damsugare oxå, men den kanske jag köper först til sommaren det är ju inte så akut när ändå har en på lån. Nog om min inköpslista...

Linda är i SC, inte lite som fusk. Jag får ont o magen jag längtar som mycket dit... Man fattar inte hur skoj det är förrän man kommer hem. Måste bara fara dit igen. Men nu ska jag fråga Diesel varför han är så underlig. Han håller på o piper och gnäller fast vi just varit ut. Och så tittar han på mig hela tiden som att jag ska fatta vad han menar.

Diesel längtar till måndag för då ska vi på utflykt:) Mysigt ska det bli tycker matte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du hittar rätt byxor.

Jag längtar oxå till måndagen, får inte glömma bort det.