torsdag 20 december 2007

Lite bilder






























Diesel 5 1/2 månad. Vi skulle ta en jätte fin ståbild hos Annika när vi var där och friserade honom men så här bra gick det... Han stog såå fint först men innan jag hann ta fram kameran så var han ju såklart less.

Dom där tomtarna är jag och Henrik:)

Nu får man väl säga GOD JUL :) Det är verkligen en snöfattig jul nu. Om en stund ska jag till Seppälä och på kvällen ska vi försöka hinna till Kukkola och hälsa på. Vi har nog ärligt talat inte arit dit en enda gång i december:O

Och så måste jag bara få meddela att jag bli sur när det itne går att sortera bilderna nå mer så som JAG vill ha dom!!!

2 kommentarer:

Cathi sa...

Visst är det frustrerande med olydiga bilder...höll på att bli tokig när jag försökte ordna våra julmiddagsbilder i bloggen...

Anonym sa...

Va fina ni är du och Henkki.