torsdag 6 december 2007

Vad ska man säga?

... Har fullt upp med att göra julklappar på jobbet, och så har man ju egna julklappar att slå in om kvällarna men det är kul=) Det hör till julen.

Om jag möjligtvis råkas vara ledig här nån dag så blir det hundträning. Måste ju få fason på Diesel oxå. Kan ju bara meddela att han var ganska så galen på kursen igår. Månne om det berodde på att han var halva dagen ensam hemma och hade lite överskottsenergi eller om d et är som Henrik påstår att han är ett psykfall!? ;) Men han var oxå mycket duktig med vissa saker, jag kunde ha honom lös och gå fot utan att han smet. Det hade man inte kunnat tro om en galning som han:P

Danne hade julfest idag och jag hade ganska lätt för att välja ett av dom smycken som jag tog hem på prov. Måste jag köpa dom andra när jag vill ha dom oxå? Barnen var skitsöta allihopa och danne höll händerna som en lucia fast han var stjärngosse hihi;) Synd att jag har kameran i blien annars hade ni fått se.

Härmed slutar jag att blogga för idag men vi höres nån dag när jag hinner om jag hinner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tomtarna kommer från Ellos.