fredag 7 december 2007

Nu är det jul igen

Utan snö:( Men lite fiilinki har man ju alltid när
Man får slå in så många paket;) Och så var det ju
Dannes julfest igår som bara är sååå mysig. Det
kommer förresten alltid en riktig jultomte dit och tomten berättade när en pojke frågade honom varför han hade så långt skägg att det var för att hans rakapparat hade gått sönder hehe;)

På söndag är det lussetåg igen och då är hela bunten med. Kolla vad Danne var söt när han var stjärngosse. Han var den enda gossen i hela tåget, det var modigt. Men han kanske hade velat vara lite lucia oxå?! eller så hade ingen sagt åt honom att stjärngossen inte ska hålla händerna sådär men gulligt som bara den var det iaf.




Visst är det världens gulligaste stjärngosse-Lucia ---->

Nu ska vi vänta på domen i idol och AMANDA är bäst, hon är sig själv! Henrik gick och kollade vad "jönsson" sysslar med där borta och han försökte göra inbrott i skåpet under diskbänken men det gick inte för husse han sätta stopp:)

Om en stund ska vi gå till grannen och då ska Diesel vägas. Spännande att se hur mycket han väger. Jag gissar på 26 kg, Henrik på 24 kg. Vem har rätt? Det får vi se snart...

Vad annat då. Jo som ni ser så han jag faktiskt en sväng hit oxå men det var just och just för nu måste jag rusa.

Trevlig helg och ät många pepparkakor så ni blir lite snällare:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med va söt han är som stjärngosse.

Marie vann ju idol, alltså måste hon va bäst. Jag la min röst på Marie. Hi Hi.