tisdag 18 mars 2008

Hänt Extra!

Inte för att det hänt nå mer än annars. Jo, vaknade kvart över 12 idag ( tackar dig som messade för det ) Hade ställt väckarklockan på halv 10, tänkte ta lite sovmorron altså. Vaknade då och telefonen ringde två ggr, andra ggn var det Henrik och han frågade om jag hade klivit upp. Jag har vaknat för en stund sen sa jag, och så la jag mig bara och skulle dra mig ett tag. Var sååå säker på att Diesel skulle väcka mig när som hellst. Nå inte kunde man ju lita på honom, han sov ju ännu kl 12 när jag klev upp haha:D Vilken skithund jag har;)
Har faktiskt en aning om varför han sov så länge. Vi har satsat på konditionen sen i fredags, båda två. Fredag till söndag var vi i Kukkola och åkte skidor och var ute hela tiden. Lördag skidrade vi på isen och Bonita och Diesel busade. På söndag sprang Diesel som en idiot i 3 km när vi skidrade. Igår for Tobbe och jag och skidrade 3 km då sprang Diesel igen som en galning. Kanske vi båda två borde ta en vilodag idag och tvätta kläder!? Det gillar Diesel för han får bära tvätt med matte.


Tolkade efter skotern, skitkul. Diesel fick stanna inne fast han har slutat lite med att jaga skotrar.

Här är vi på isen med hundarna. Henrik åkte oxå skidor, kul:)


Ingen som har tid att sittat och vänta på att bli fotade.

Snö är nog det bästa Diesel vet, förutom matte och husse;)


Äntligen sitter dom stilla, båda två på samma gång!


Diesel börjar se ut som en gubbe:)

Måste bara berätta att det verkligen märks vad Diesel har i tankarna nu när han börjar vara könsmogen. Han försöker sätta på varenda hund från alla håll och kanter:/ Oftare från fel håll än från rätt:P


Från det ena till det andra...

Nu känns det verkligen som vår!! Härligt! Hejsvej / Kattis

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga vårbilder!!