tisdag 11 mars 2008

Diesel och annat

Ääääntligen fick jag hit mina bilder. Har försökt sen söndag. Det har hänt massor i helg. Och jag är nöjd över mina vinterbilder. Det var verkligen värt att släpa med sig kameran överallt:)


Diesel i Kotalahti


Diesel med sin nya kompis Kej, som är bosatt i Jakobstad (matte och hans matte är bästisar) Dom var så söta och lekte såååå bra tillsammans.

Här sitter dom båda fint och väntar på ett "varsågod"

Mina pojkar, dom älskar att leka med varandra i snön. Och det är så gulligt när Diesel och barnen leker tillsammans.


Fullt ös!


Hör och häpna! Jag fick med mig Henrik på en skidtur. (hans första på ca 10 år) Det var mycket snö men så härligt. Tror nog att till och med Henrik njöt innerst inne;)

Snögubben 8 månader

Nu när jag har fått dela med mig av mina bilder så kan jag gå o sova, ska lägga mig i sängen med boken och lite godis :) Godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det kul att skidra !
Fina vinterbilder.
Va kul att Disel har en sån fin hundkompis.

Susanne sa...

Heeej :D Ingen fara, hade fullt upp med bullinpackning och läsande så jag glömde själv :D. på måndag passar perfekt, jag slutar jobbet kl 15 så efter det? :)