söndag 9 mars 2008

Dåligt...

Det går inte att ladda upp bilder:( jag som har massor med härliga bilder från i helg. nå iaf, Diesel har inte ännu heller fått sin medicin, stackarn :( Först strulade kalix veterinären (lagom länge så att gamla apoteket hann stänga för helgen) och nu är det så sjukt att när vi har två apotek och ett recept är skickat till gamla apoteket så går det inte att hämta ut medicinen där på nya stället. Helt sjukt!! varför har vi då ens två apotek? Och varför har vi ens datorer i såfall? Det skulle vara lika bra att apoteket använde posten till att skicka sina recept som brev.

Jag blev så arg på allihopa... nå men hann inte vara så länge arg för fick trevligt besök över helgen och vi har haft såååå kul:) Helgens bästa var ju när Sanna skulle lära mig att sladda "på riktigt" altså inte på en parkering utan i rondellen haha:D Det gick visst liiiite fel ;)

Är bara så slut efter allt kaffekokande. Hade ca 20 gäster här igår i mitt vardagsrum och en liten kaffeperkulator för 6 koppar. Det var trevligt hur som hellst. Vilade mig en stund här för nån timme sen och nu känner jag att jag bara måste gå och sova. Det var lite väl tidigt för natten vid 6. Diesel är minst lika slut som jag. Vi har varit så hyperaktiva i helg. Kommer inte att behöva fundilera på om Diesel hittar på nå hyss imån när jag är på jobbet. Det finns absolut ingen energi kvar i honom. Jag tror att han har träningvärk nu.

Sov gott allihopa, "Marley och jag" väntar på mig i sängen.

Inga kommentarer: