torsdag 22 maj 2008

RENrasig?


Hehe, fick en bild på mobilen när jag var i Jakobstad:) hmm... Kanske är det lite labrador i honom?




Borta bra men hemma bäst. Stämmer verkligen! Det var tråkigt att åka hem idag på ett sätt, men ändå bara så kul och härligt att vara hemma. Ska lägga mig i min egen sköna säng och sova tills det blir morgon. Då ska jag börja packa och fara iväg til Pålkem. Kommer hem på söndag nångång.

Det har varit lärorikt att jobba på Medipunkt. Hoppas jag får fler tillfällen att fara dit. Men först vill jag vara hemma länge läääänge. Har saknat mina "vanliga" jobb jätte mycket. Här i Sverige skulle inte en människa jobba från 7 på morgonen till 10 på kvällen... Inte speciellt ofta iaf. Jag har varit ledig en hel dag under dom här två veckorna. Fast jag var till Happis förra helgen så jobbade jag på fredag till 5 och på söndag när vi kom tibaks hamnade jag på jobb med det samma. Det går hur bra som hellst en period, när man vet att det kommer att ta slut. Men hela livet? Nej tack! Har knappt hunnit se min kompis där borta fast vi bodde under samma tak i två veckor.

Diesel blev förresten överlyckig när han såg mig:) Säger bara, äntligen hemma:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lyckja till med att få honom ren...
fniss...