torsdag 15 maj 2008

Jag lever!

Om någon undrar, så lever jag fatiskt. Om ingen undrar vart jag tagit vägen så är det ju tragiskt... Fick veta på tisdag att det fanns jobb åt mig i Jakobstad så på torsdag morgon åkte jag iväg och har jobbat nu i precis en vecka, från morgon till kväll. En helt vanlig dag här har jag börjat 7.30 och slutat dagen 21.30. Helt sjukt långa dagar! Men jag blev ju förvarnad om det innan jag kom och jag sa att jag klarar det eftersom det bara gäller en kort period. Men nu är jag sååå slut. Bara den här dagen kvar och imån och sen kommer jag hem till Happis en sväng över helgen.

Saknar Henrik och Diesel sååååååååååååååååååååå mycket. Vet inte hur jag ska klara mig tills imån:( På söndag åer vi tillbaka och så jobbar jag till torsdag. På fredag far jag till Pålkem och måste lämna mina killar än en gång:( Men sen har jag dom nära mig hur länge som hellst. Tills jag åker till sthlm förståss. Nå men det är den dagens bekymmer;)

Nu väntar skurmoppen, ska städa en hel firma som är skitstor. toaletter+ skura golv.

Ha det bra allihopa. Jag saknar Happis, än en gång. Det gjorde jag när jag var i USA oxå. Underligt att man kan sakna ett så tråkigt ställe som Happis, men det är just det där tråkiga och trista som jag saknar mest nu förutom Henrik och Diesel förståss)

3 kommentarer:

Susanne sa...

Jaaa, här sitter jag medans min herre är och dejtar din. Vi får hitta på nått tycker jag , om du orkar, när du kommer hem. Den där spelkvällen? :) Den har vi funderat länge på, är det inte dags att spika dag snart? :D Hoppas du har det trevligt iallafall. Jag förstår dig, saknade Happis från timme 1 i Turkiet.... men så är det. Men då har man ju något att se fram emot och som får dagarna att gå, i ditt fall Henkki och Diesel :) Kram på dig!

Cathi sa...

Undrade just vart du tagit vägen - visste inte att du jobbade på annan ort...Vi var och hälsade på hos Marjaana igår - sååå söt Jenna var - och sååå liten , känns som om hon skulle gå sönder om man tar i henne...Jag är också hundlös nu när Jenny kommit - och jag saknar dom jättemycket(har lånat dom ibland på promme)- ska skaffa hund efter jul...ses kanske snart på jobbet??

Anonym sa...

Va duktig du är som jobbar så hårt!

Fin bild på Disel överst på bloggen!