fredag 27 juli 2007

Jag har hälsat på valparna:)

På onsdag fick jag fara och hälsa på valparna. Det var sååå kul. Uppfödaren lovade att jag och Henrik fick komma fast dom inte är riktigt 4 veckor gamla ännu. De var så roligt där så tiden bara sprang iväg. Han inte mer än komma dit o så hade vi varit där redan i två och en halv timme kändes de som iaf.
Henrik sprang och hämtade min kamerasladd så snaaaart kommer de en bild på dom små sötisarna.

På söndag blir det mest troligen att man far till sattajärvi. Henrik skulle kanske komma med, han oxå. Hoppas iaf:) Och jag är ledig på måndag oxå, heeelt otroligt. Då kanske Sanna kommer till mig och hälsar på. De skulle bli så kul om hon kommer. Värsta dåligt bara att jag jobbar till sju nästan varje dag nästa vecka. Men så är de ju... hon får väl sysslesätta sig på IKEA eller nåt hehe:P

Och så träffade jag ju Isla på jobbet. Inte som lite valpsjuk man blev då:(

Seee så härliga dom är... Man kan ju inte sluta titta;)


Vi sover mest ännu

Ja ska minsann inte sova


Henrik med mamma Wilda(vänster), mormor (liggandes) och Vanilla.


Nu ska jag äta godis och bara ta de lugnt. Kanske läsa nån bok och sen gå o sova. Hoppas jag inte drömmer mardrömmar inatt bara. Och så är presenten till fadderpojken färdig oxå så nu är de bara hunden kvar;)

Pusshej leverpastej!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kattis.

När får du träffa dom söta valparna igen ?
Annika. B.