tisdag 17 juli 2007

17 dagar :)


Idag är han 17 dagar gammal, min gubbe;) Längtar såååå mycket efter honom. O idag märkte jag att Henrik längtar värsta mycke han me. Han frågade säkert 5 gånger under tio minuter att närr de nu va igen vi får fara och hälsa på. Eller kanske började han se fram emot de först idag, va vet ja?!:) Killar är lite konstiga... man kan inte alltid förstå sig på dom, för då är de nå fel. Allt oftare visar det sig att vi är från olika planeter. Förr var man trög o ville inte veta de;)

Hoff, nu sitter jag här med min dator och tittar på bilderna, om och om igen... Håller på o tvättar kläder på samma gång. Skönt oxå att kalasandet är över. Men blev lite ledsen att inte ni två kom:( De va nog första gången på 19 år. Men ja vet inte. Jag kanske bara inte fattar själv att man inte kan ha lika bra kontakt med alla hela livet. Men ja vill ju de.

Nu ska ja sluta grubbla. Var med Natta idag på IKEA. De va kul o kolla, fast jag var bara intresserad av hundavdelningen, konstigt nog:D

Usch va de är jobbigt att behöva tänka på o drömma om en sak varje dag när jag vet att de är omöjligt o ändå inte går:( Har inte gått inte EN dag säkert på de här året som jag inte har fått fram dessa ständigt återkommande tankar o fundileringar. men men, sånt är livet. Imån ska ja upp 8 så jag måste gå o sova.

Natti natti

Inga kommentarer: