fredag 20 juli 2007

Fredag=)

Skönt med fredag. Känns extra bra att vara ledig heeeela helgen. När har de hänt sist? de är iaf ett bra tag sen eftersom jag inte ens kommer ihåg när de hände sist. Men på ett sätt är de lite dåligt o va ledig för jag har så svårt o stiga upp direkt efter att jag har haft en endaste sovmorgon.

Jag vill hälsa på min vovve nuuuuu. Men snart får jag ju de. typ en vecka kvar bara. Eller hon skulle höra av sig den här veckan och så skulle vi boka en tid. Det blev inge stockholm heller när jag har måsta/måste jobba så mycke heeela sommaren. Men den 25 lär man ju inte gnälla. Skitkul förresten att hela min nästa lön går till skatten:/ Men nu ska ja läsa den där intressanta boken jag har lånat av Anette. O skit oxå att inte hundboken har kommit ännu heller, jag som har beställt den redan på lördag:( Måste ringa natta o höra om jag kan få låna nån av henne.

mmm marabou blir de nu....

Inga kommentarer: