tisdag 31 juli 2007

Heeej

Något seg efter två lediga dagar. Men annars är de bättre i halsen och så. Mycket trevligare med hosta än ont. Bara man slipper hosta på natten. Snart ska jag hälsa på valparna igen. Ja läääängtar.
Helgen var jätte kul=) De var kallt men jag fick ju träffa Sanna och vi hann för en gångs skull göra lite oxå. Hoppas hon kommer på en IKEA-resa snart med Vivvi. De sku va skitskoj.

Jag och Henrik o vovve ska åka till Piteå i november, de har vi bestämt. Kul om hunden börjar pissa i bilen sen då skulle Henrik bli glad:P

O uscha va dåligt att Henka har köpt en WII, den verkar ju helt tråkig. Slöseri med pengar och allt. Och nu håller ja på o fiser igen såhär äckligt... fattar inte va de är man äter som kan börja lukta så illa:/ Okej, ska inte gå in mer ingående på detaljerna, de kanske inte är så intressant så vi byter samtalsämne. Jag håller på o tvättar kläder hos Henka "o dom" och så väntar jag på att idol ska börja. Men nu hör ja att maskinen har stannat så ja ska börja fixa.

o trevlig semester på dej Annika;)

Hejs och svejs

KATTIS hjärta HENRIK

Inga kommentarer: