torsdag 9 juli 2009

Nu går det!!!

Äntligen har jag lyckats få Diesel att förstå att han ska komma med Dummysen ute :D Såå roligt, efter all våran träning... Jag som faktiskt hade gett upp för länge sen, efter så många försök. Jag har resonerat som så att apportering inte var våran grej, utan att vi får satsa på annat ist, jag & Diesel.

Men!

Nu känns det som att både han och jag hade sååå roligt under vårat "träningspass". Det bara blev så av en tillfällighet, att jag tänkte göra ett allra, allra sista försök idag. Sist jag försökte var över en månad sen, minst. Och den här gången bestämde jag mig för att funkar det inte nu, då ska jag ALDRIG mer testa, för jag blir så besviken varje gång på Diesels svammel.

Ska ta en liten stund om dagen och göra på mitt nya sätt. Henrik får fota ss, så får ni bildbevis :)

Inga kommentarer: