lördag 11 juli 2009

Lite sommarbilder :)





Idag har vi grillat och varit ute i det fina vädret hela kvällen. Hann till och med vara och springa i Riekkola före middagen. Det var skönt att få det bortgjort till kvällen, så nu är jag ledig ikväll och imån. Diesel har haft det varmt så han sökte sig till skuggan och la sig där med bollen som kompis.


Här har han legat hela kvällen- och luktat på blommorna ;)

När jag tittade på dom här bilderna kom jag att tänka på att Diesel äntligen börjar se lite maskulinare ut. Han ser faktiskt ut som en riktig gubbe på den här bilden :)

O så den där bilden på oss när vi apporterar. Vi har busat ordentligt. Första gångerna som Diesel tyckt att jag varit tillräckligt intressant att leka med, utomhus :) Fast jag har knuffat på honom och försökt göra allt för att få i gång honom så har han tyckt att allt annat har varit intressantare. Men ligger man på gräset, ja då passar det att leka med matte;)

1 kommentar:

Golden&Vitt sa...

Guud vad roligt att ni tränar och Kattis att du inte ger upp, fast det skulle jag aldrig tro heller, Diesel vet inte att hans matte är tjurigare än han hi hi

Idag börjar jag min semester, vi ska vara i Seskarö kom dit någon dag så får vi trimma grabben lite:)

Och jo han ser ut som en gubbe hi hi

Kramz från oss alla