torsdag 2 juli 2009

Grattis Diesel 2 år

Då finns inte så mycket tid till datorn den här årstiden. Har knappt hunnit läsa Happisbladet. Inga roliga bilder har jag heller tagit. Vi har egentligen inte gjort nånting. Känns som att jag borde få vara mer med mina pojkar, men när vi jobbar så konstigt båda två så ses vi knappt.

Har dåligt samvetet för att jag inte är med Diesel heller. Kommer inte ens ihåg sist vi var på promme?! Varför går tiden så fort? Jag hade till och med glömt bort att han fyllde 2 år igår. Han är verkligen världens bästa vovve. Tror inte att det finns nån bättre på denna jord.



Diesel 4 månader. Det var ju alldeles nyss han var så liten...



Diesel, nu 2 år. Världens finaste och bästaste hund. Människans bästa vän! Jag kunde inte ens ana hur mycket jag skulle komma att älska en vovve, den dagen vi hämtade honom. Man älskar honom mer och mer för varje dag. Det är svårt att förklara, men man har nån sorts "relation" med sin hund, som inte är lik någon annan.

Hoppas att vi får många härliga år tillsammans med våran underbara Diesel :)

Och tack Annika & Mange, som från början "valde" oss som hundköpare!

Inga kommentarer: