måndag 21 april 2008

Våren

Bilder på gubben som redan är 9 månader gammal, snart 10. Och Henrik är så orolig när han inte lyfter på benet ännu hehe;) Bilderna är tagna i Kotalahti.


Vi var och skidrade på isen.

Min nya favorit bild

Korv-friaren

Full fart

Diesels huvud är inte så stort ännu, men förhoppningsvis blir det lite större iaf:)

Det hinns inte med nån träning i veckan men Diesel ska trimmas iaf. Vi har massor med saker på gång...

* Match show
* Officiell utställning i Skellefteå
* Aporteringskurs
* Jaktinternat (utan Diesel)
* Inoff. Utställning i Kalix
*Föreläsning om jakt + kurs
* Jaktprov

Husse har lovat att stå med Diesel varje dag en stund så nog kommer det att gå bra på utställningarna. Det är Henrik som ska ställa ut på dom kommande utställningarna för jag råkas jobba precis dom dagarna:/

Har varit i Kukkola i i helg, men glömde kameran hem så det blev inga foton. Märkte att jag blev helt sjuk utan den. Såg hela tiden nånting som det hade blivit ett fint foto av, bara för att jag inte hade nån kamera!!

Sen har jag förståss en bra grej i sikte... Mer om det en annan dag, då fortsättning följer;)

Inga kommentarer: