torsdag 24 april 2008

Kära dagbok

Det är en härlig dag idag. Det har varit fint i flera dagar nu:) Vi har mest varit ute så det är aldeles förskräckligt dammigt här inne. Det är så lätt att bara gå ut i det fina vädret när man är less på det stökiga här hemma:)

Har grubblat lite på allt möjligt idag. Vissa lär sig inte av sina misstag, dom gör bara fler...

Denna fina soliga dag blev bara dålig. Varför ska jag vara sån att jag bryr mig så mycket om andra?! Varför ska jag alltid bli så ledsen när andra gör fel/ dåliga saker, det vill säga misstag. Vad hjälper det att jag blir ledsen? Inte ett skit! Ändå blir jag så ledsen så jag vill bara gråta.

Det värsta jag vet är när barn far illa. Dom är så oskyldiga och hjälplösa... det är nog därför jag gråter över andra.

Jag älskar barn.

Tack för att jag har fått lätta mitt hjärta/ Kattis

Inga kommentarer: