måndag 14 april 2008

Vardag

Har inget o skriva om... Har inte gjort nånting egentligen. Varit en sväng till Kukkola under helgen och sen har jag jobbat. Henrik har haft med sig Diesel till garaget och gubbarna hade tyckt att han är så lugn och fin. Det är alltid kul o höra:) O Diesel är lite rolig för numera när han vill att nån ska klia honom så sätter han sig, fast åt andra hållet. Han trycker ryggen mot benen på folk och kliar man inte så kikar han fram från sidan sådär knasigt. Helt svamlig är han ju:D

Och alldeles förskräckligt vad han hårar just nu... Råkas man röra i honom så är man minst lika hårig som han;)


Skoälskaren. han ska alltid bära skorna till mina vita mattor, och sen dumpar han dom dit från luften så att verkligen all sand och skit ska lossna.


Alltid glad:)

Imån ska jag upp tidigt för scrapbook kursen börjar redan kl 8:/ Men på ett sätt är det ju bra för då kan jag ju gå på den fast jag ska o jobba imån.

Natti natti nu ska jag läsa bok!

Inga kommentarer: