måndag 19 oktober 2009

Morning...

Idag är städerskan här hela dagen så jag behövde inte ens plocka undan min frukost = LYX :) Det enda som står på shemat idag är hämtning från dagis. Tänkte fara till Kringelgården med Linda sen på kafferep ;) Måste ju summera helgens alla händelser. Det händer så mycket här hela tiden så man hinner inte riktigt med.

På fredag blir det att fara på "Parlamentet" :) Imån kanske bio? Var med ungarna och såg på "Sommaren med Göran" igår, den var ganska sjuk. Inte direkt min typ av film, men det ingick på shemat så det var bara att fara. Bio är ju alltid skoj, fast det inte är världens bästa film.

Hm... Läser på en jätte bra bok som jag ska läsa färdigt idag. Måste skicka hem lite grejer så jag inte behöver ta med så mycket i onödan på våran resa. Det är bara 15 dagar kvar <3

Oscar skulle banka alla i morse. Helt galen. Men sen kom jag med mina magiska krafter och han blev en snäll kille :) Hejdå, vi ses nästa gång.

Inga kommentarer: