lördag 24 oktober 2009

Livet.

Igår var vi på inspelningarna av parlamentet. Ingen som behövde sitta och sura iaf. Som Linda sa: "Hade vi bara kommit på det här tidigare så hade vi hängt här varenda fredag" ;)

Jag är ensam på slottet. Dom har ringt till mig 3 ggr. och frågat om jag verkligen vågar sova ensam?! Fick tillslut säga att "jag är inte rädd för nånting". Sova ensam i ett stort hus? Det är väl ingen konst.

Idag hade vi lunch-bastu hos mig. Hör och häpna, dom har bastu här i södern, som dessutom funkar som en riktig bastu! Däremot är den inte så praktisk alla gånger. När man kommer ut från bastun har man världens största glasdörr framför sig som vetter mot vardagsrummet, observera; ej frostat glas. Alltid har man nånting att gnälla på.

Ska jobba extra hos grannen i veckan. Norrlänningarna har verkligen ett gott rykte här borta, så hoppas verkligen att vi har levt upp till deras förväntningar :)

Med detta tackar jag för ikväll.

Inga kommentarer: