torsdag 12 februari 2009

Underbara vinter :)

Vi tre på köpmansgatan gillar vintern. Diesel är överlycklig över all snö som har kommit. Och husse är nästan lika glad, för nu kan man köra skoter. Jag gillar ju oxå förstås att köra skoter, men det finns andra saker som skidor tex, som är minst lika kul. Vi har åkt mycket skidor i år. Vi har till och med fått med oss husse i spåret flera gånger :) Roligt när man har gemensamma intressen.

Diesel tittar på pojkarna som leker. Här gällde det att vara snabb med kameran för i nästa stund var han redan på andra sidan gården och rullade sig en snöhög.

Jag är nöjd med dom här två bilderna, för det är första gången jag har hunnit fota honom när han har stått så fint.

Benny hoppar ner från lekstugetaket...

Ser ut som en snögubbe! Söt va?

-Kom igen nu Danne så leker vi!!! Här kan du ju inte ligga hela dagen...

En kille med fart. Han ska vara överallt, hela tiden.

Måntro vad det finns för spännande där under all snö?

Mina fina pojkar på isen i Kukkola :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är vintern rolig !!

kul att ni åker så mycket skidor...jag vill oxå åka...

Cathi sa...

Man SER verkligen att han är en lycklig vovve...